Thursday, March 26, 2009

Qhaud menenangkan Akim


Qhaud adalah pelajar pertama yang bangun pujuk dan menenangkan Akim yang tertekan pada diari 25.3.2009. Akim sememangnya tertekan sejak beliau mula mendapat tugasan lagu untuk persembahan yang akan datang.
Akim yang pernah menajdi backup vokal untuk persembahan lagu perlajar lain tidak dapat menarik pelajar lain untuk
menjadi backup vokal untuk persembahan beliau untuk konsert akan datang ini. Sebagai pelajar yang berlajar dalam kelas yang sama sepatutnya saling bantu membantu antara satu sama lain, tetapi ini tidka berlaku di dalam Af7 kali ini. Pelajar lain seolah-olah selfish / pentingkan diri sendiri buat kata cikgu Shafi. Ini amat memalukan yang sepatutnya perkara seumpama ini tidak berlaku di dalam akademi
kerana ia di tonton oleh seluruh rakyat Malaysia, Singapura dan Brunei.
Cikgu Shafi tanya pasal backup vovals untuk lagu masing-masing. Akim jawab backup vocals dia Isma dan Zizi tetapi mereka masih belum praktis. Cikgu Shafi kata patutnya mereka semua arrange sendiri instead of mengharapkan cikgu yang organize.
Secara tetiba Akim bersuara "Tuarr cikgu... Saya pun dah malas dah nak cakap. Aritu saya tanya sapa nak jadi backup vocals saya, cuma ISMA & ZIZI je yang sudi offer.
Sejurus itu, AKIM bingkas bangun beredar dari kelas, Qhaud juga bangun untuk memujuk Akim yang keluar dari kelas supaya nanti bila masuk kelas pegi minta maaf dgn cikgu Shafi..

0 comments on "Qhaud menenangkan Akim"

Post a Comment

 

Labels

Jodoh Islam Copyright 2008 Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez and Azliza